No-air

Det kommer ett inlägg om den härliga helgen snart.. :P
håll ut ;)


Thessan o Lisas låt.. Blir inte mkt bättre än så..
Men dock är det ju världens självklaraste låt,:

Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live can't breathe with no air
It's how I feel whenever you aint there
Theres no air no air

Låt mig citera: det är väl inte så jävla konstigt, klart det inte går o andas utan luft..
HAHA! Fler citat från Linde kommer ;)
Många skratt har det blivit iaf..  Fast jag undrar fortfarande, vad är det förskillnad på en SUPERKEBABPIZZA och en vanlig? Jag vet iaf att thessan är sugen på o ta den diskussionen igen:)

Kommentarer
Postat av: tessan

DIN OCH MIN LÅT

2008-05-06 @ 12:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0