1 vecka kvar...

Det finns anledningar till att det ar daligt uppdaterat har. En ar att hosten borjar kommer vilket innebar mkt vind som gor att internet funkar..

Forra veckan fick Julie en ide om att vi var tvugna att gora natt.. hon googlade lite o hitta ett zoo i narheten :D perfekt for mig.. jag tror jag o julie var gladast over att vi akte. men barnen gillade det iaf. Var mkt faglar det kan jag lova.. vilket inte var sa jattekul for min del. men ungarna hade kul at mig nar jag forsokte fly undan dom :S fy. Vi sag massa djur bla zebror o lejon :) Det fanns aven manga aktiviteter for ungarna (mig) att gora. Typ aka tag runt parken, bat i en liten damm o sa fanns det en indianby, slott och piratfort.. O inte kan Jasmine och Lorella ga dar alldeles sjalva, nan var ju tvungen att folja med dom saklart!
Utanfor hade de aven ett stort terrariumhus. Det var sa jalva frant. vi var en halvmeter fran krokodiler med bara bambupinnar mellan. o de hade hur manga giftormar som helst. Efterat visade det sig att det var italiens storsta terrarium. Det var verkligen as coolt.
   

For nagra dagar sen kom aven julies mamma hit. jag borjar mer och mer forsta att det ar dags att aka hem snart. och pa ett satt skrammer det mig. Men det ska bli otroligt skont att traffa alla dar hemma :) har aven panik for jag inte vet vad jag ska gora nar jag kommer hem. jag ar planerarnas planerare och kan inte tanka pa natt annat nu.
Annars forsoker jag njuta sa mkt som mojligt av allt har nu. Men det ar svart att ta in allt och forsta hur bra jag egentligen har det tror jag. det kommer val nar jag kommer hem.

Pa tisdag kommer iaf mamma hit, hoppas jag iaf.
Jag tror att sannolikheten att hon hittar till skavsta flygplats inte ar sa stort. Men om hon mot all formodan skulle det kommer hon aldrig veta var hon ska parkera eller hur man gor vid langtidsparkeringen. Men hon hon faktiskt fixar det kommer hon aldrig hitta till ratt terminal (tror bara det ar en), hittar hon till ratt terminal tror jag chansen att hon bokat ratt flyg ar ganska liten. Men om hon kommer pa planet tror jag iaf vi kommer ses snart :) nu ska bara jag aka tag o byta o krangla massa.. ;) men det hoppas jag att jag klarar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0