Bio!

Igar var det alltsa dags for bio med jasmine. Hon tjatade verkligen hela dagen och undrade nar vi skulle aka..
bion borjade halv sex vilket betydde att vi behovde aka harifran ca fem. nar jag lag o sov middag kl tre kom hon in o vackte mig o sa att vi skulle aka till bion nu.. jag forklarade att det var tva timmar kvar och att jag var jattetrott.. "okeej, men da leker vi att du ar en prinsessa sa ska jag sminka dig o gora dig fin for balen, okeej??"
neeeeeej, jag vill bara sova. som tur ar sa ar jag valdigt bra pa att sova rav och gjorde darfor det. efter ett tag trottnade hon... ;) en timme senare nar jag skulle duscha komhon tillbaka.. "nu ska vi aka lisa!" fortfarande en timme kvar och jag maste duscha..! "okeej, men da vantar jag val har utanfor duschen..!" haha blev inte lugnt. hela tiden fragade hon om jag var klar snart o nar jag kom ut ur duschen hade hon och lorella haft skoj med mina skor som var overallt i mitt rum.. pust... tillslut akte vi..! allt gick bra och jag hittade en perfekt parkering. jag bestallde tva biljetter till kung fu panda pa min perfekta italienska.. ;) sedan kom vi in i bio salongen. var det varsta jag sett. trodde jag kommit 30 ar tillbaka i tiden eller natt.. sag ut som fan.. haha. men bion var iaf bra.. tror jag. forstod inte sa jattemkt men iaf lite :)

Imorn kommer mamsen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0