hemma igen..

Jaa, då var man hemma igen.. har ju varit hemma några dagar men jag har varken haft tid eller lust att skriva. vet inte om jag har det nu heller.. Allt känns iaf konstigt att vara tillbaka.. alla är glada o se mig men jag kan inte förstå varför eftersom det inte känns som jag varit borta nått.. konstigt. saknar iaf familjen jättemkt, känns tomt utan dom.
Men nu börjar livet här hemma igen. Nu är det bara skaffa jobb som gäller..

Men jag kan ju iaf säga att jag har haft en så underbar tid. Saknar redan mina busungar...

       

Miss you all!
Tack, Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Tervo

Fan vilka härliga bilder. Gött o ha dig tillbaka på innebandyplan, men jag förstår att du saknar det!

2008-09-19 @ 14:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0