Klippning och Kung fu panda!

Igar var det dags att besoka harfrissan! utan att kunna nagon italienska forutom ord som at, vanta och sluta satte jag mig i frisorstolen med jasmine 4 ar vid min sida som tolk! Jag skulle alltsa klippa haret och farga det!
det borjade inte bra... tjejen brevid mig hade precis skoljt ur sin farg och det visade sig vara flera olika nyanser av gult! hon tittade pa mig med en skrackslagen min medan min min var nog 1000ggr varre... o nu hade min frisor precis borjat ta i min farg.. kande en klump i halsen.... under tiden min farg verkade fargade dom om hennes har annu en gang.. jag kande hur det verkligen skulle bli en katastrof att komma hem til sverige med landets fulaste frisyr! jag blev mer o mer radd.. jag skulle vanta 30 min innan vi skoljde ut mitt har.. stod en aggklocka brevid mig o tickade. hade lust att vrida fram den sa jag slapp gult har.. men jag vagade inte rora natt.. efter 30 min var det dags att skolja.. jag hade min assistent Jasmine brevid mig som sa till nar jag skulle blunda for att inte fa shampoo i ogonen (vilket ar jasmines varsta mardrom) jag vagade nastan inte titta forren jag var helt klart.. med klippning och allt.. o resultatet.. det far ni se om en vecka.. ;) jag kan ju aven saga att under tiden jag skoljde ur mitt har gjorde aven den gulhariga tjejen det.. for att annu en gang inse att det var verkligen helt fel harfarg for henne.. nar vi lamnade stallet gjorde dom slingor i hennes gul-bruna har.. stackare!

Imorgon ska antligen jag o jasmine ga pa kung fu panda! som vi langtat!;) fast jag har dock inte mina glasogon med mig vilket betyder att jag inte kommer se nagot. filmen ar saklart pa italienska vilket gor att jag nte kommer forsta nagot. men det ar det vard. ska forsoka kopa lite popcorn oxa. men dock ingen cola.. :) ;)

Nu blir det sangen! om en vecka sover jag i min sang pa Per Lagerhjelmsgatan.. Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0