Sista inlagget....

Ja det har far nog bli det sista inlagget fran Italien. Idag ar det dags att packa vaskorna och imorgon bar det av hem till Sverige igen..
I tisdags akte jag tag hela dagen for att komma till Pisa airport dit mamma skulle komma.  kandes helt sjukt o se henne.. stod o leta bland alla manniskor nar jag plotsligt sag nan jag kande igen, konstigt tyckte jag innan jag insag det var mamma som stod framfor mig. saklart grat hon.. :P Vi hade det riktigt bra i Pisa innan vi tog taget tillbaka till Cavagnetti for att bo har nagra dagar. Det kanns riktigt konstigt att se mamma har tillsammans med familjen. vet inte hur jag ska beskriva det.
Idag var det tankt for sista cykelturen i solen, tyvarr ar det ingen sol och jag mar inge vidare.. feber :( hoppas jag mar battre imorn.. Det kanns skumt att det redan ar over.. tva manader har gatt sa sjukt fort.. vet inte vad som hande med allt..

Sa Sverige och alla dar hemma, vi ses imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0