konversation...

Vill bara påpeka att jag o thessan sitter bredvid varandra i soffan.. fattar inte varför alla tycker vi är störda?!

Lisaa - säger:

Raoooooow

Thesssiii- Branäs is the shit!! säger:

jag vill bara väcka jenni för och retas(

Lisaa - säger:

haha men hon är vaken haha

Thesssiii- Branäs is the shit!! säger:

magda tkr vi är nördiga för vi skriver till varnadra

Lisaa - säger:

haha det är väll inge fel med det?? vi sitter ju så längt ifrån varandra.. och har varit borta från varandra hela dagen

Thesssiii- Branäs is the shit!! säger:

haahha håller med, hon förstår inte sånt

Lisaa - säger:

nää va fan..

Lisaa - säger:

va tycker vi om det...?

Thesssiii- Branäs is the shit!! säger:

jag tkr vi tar en sup på det

Lisaa - säger:

låter bra.. pax att inte ta fram cidern

Thesssiii- Branäs is the shit!! säger:

hhaa sten sax påse?

Lisaa - säger:

nej det kan man göra på msn

Thesssiii- Branäs is the shit!! säger:

jooo vi säger ett två tre. så skriver på msn vad vi tar

Lisaa - säger:

okeeej

Lisaa - säger:

sax

Thesssiii- Branäs is the shit!! säger:

påse

Lisaa - säger:

hämta nu!

Thesssiii- Branäs is the shit!! säger:

men tror du dom är kalla??

Lisaa - säger:

hoppas det..

Thesssiii- Branäs is the shit!! säger:

annars.....

Lisaa - säger:

slår vi jennie......

Lisaa - säger:

det smaka som en sommardrink på stranden.. hur smaka din...?

Thesssiii- Branäs is the shit!! säger:

min smaka som godis som varit i min stjärt.. alltså ljuvligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0