Ojoj

här ekar det..! fortfarande inget internet i sysslebäck.. men vem vill sitta vid datorn när det är underbart väder ?!

Nu är jag iaf hemma en sväng i Karlskoga.. anledningen kan ses nedanför på bild..
Men jag är snart tillbaka i branäs o då väntar en sista vecka på lohyllan med mina underbara tjejer MINUS KICKAN :(
känns helt sjukt att säsongen snart är slut. har gått så otroligt fort och jag har haft det så underbart! Jennie o Kickan, vilka tjejer! Det kommer bli tomt utan dom när man kommer hem.

Förra veckan fick vi en underbar överraskning. När thessan o jag låg o halv sov på fredagskvällen ringde det på dörren o där stod ingen mindre än afrika-magda. Helt sjukt! blev iaf en galen helg! minst sagt!

Bättre med lite bilder!

    


Kommentarer
Postat av: Emma

Men herrej*vlar, va haru gjort?! :)

2009-04-08 @ 15:37:53
URL: http://emmamariabjarned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0