Lohyllan! :)

Efter en lång dag har vi äntligen kommit till Lohyllan! :) så himla mysigt! dubbelsäng med thessan hela veckan.. nice.
Nu har alltså jag, Thessan, Charlie, jennie o Emelie flyttat in. Får se om det dyker upp några fler tjejer.. :P Man vet aldrig.

Tror detta kommer bli en så jävla rolig vecka. :) sista veckan med gänget :( Kommer kännas tungt..

När jag kommer hem.. bara ladda om till åland! :) Helt galen kommer det blir! har saknat mina tjejer där hemma..  ETTA ETTA NOLLA!! :)

Nu ska jag gå o bära upp charlotte från soffan o upp på loftet.. Lycka till ;)

sov gott ! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

ETTA ETTA NOOLLA :D det kommer bli galet!

2009-04-23 @ 18:30:20
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0