9 december!

Dagarna rullar på, redan 9dec. Idag fyller förövrigt kusin emma år! Grattis!

Dagen började med tvättstugan och en otrolig god frukost jag inhandlade igårkväll. Mums!
Sedan har jag städar och donat lite. Åkte till Bergvik med Charlotte inhandlade julblommor, blev riktigt mysigt i fönstrena faktiskt! =) Sen handlade jag julklappspapper. så jag ska snart sätta mig och slå in alla julklappar =) Inne på Bergvik fick vi gratisbiljetter till FBK-matchen imorn! Tack Stadium! =)

 

Imorn blir det sedan med Licke, hockey och sen bär det hemåt till Karlskoga!

Helgen ska spenderas med Thess som åker till Branäs på söndag! Vill oxå till Branäs! Är så grymt avundsjuk på alla som håller på och packar för en säsong i Branäs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0