December

Jaa, det är 2december! Det är helt otroligt vad tiden går! Nu jävlar ska det bloggas! haha

Rätt lugnt i skolan just denna vecka, kanske därför jag är så positiv till att jag ska ta tag i bloggningen igen :P
Praaktiken är nu över och jag är tillbaka till Karlstad! Känns både kul o mindre kul! Praktiken var verkligen toppen! Längtar faktiskt tillbaka! Samtidigt är det skönt att vara tillbaka i Karlstad, framför allt i lägenheten! Saknat att vara själv, kunna gå naken utan att mamma ber mig att klä på mig igen! Skönt! ;)

I måndags började vi en ny kurs, Global och hållbar utvecklig. Äntligen gör vi något vettigt känns det som, men det verkar som det bara är jag som tycker! De blivande samhällskunskaps och språklärarna verkar inte lika imponerade.. ;) haha. 

Till helgen ska jag o min kära vän till Göteborg! Shopping och Lisebergs julmarknad står på schemat! Ska bli hur mysigt som helst! Så lördagmorgon brummar bettan mot Göteborg! =) Perfekt!

Underbar dag idag, vaknade av att solen letade sig igenom min rullgardin! Hade en otrolig lång sovmorgon, det behövdes! Vidare till skolan för ännu en intressant föreläsning om miljö (bara jag som gillart) sen skulle jag gå och handla på ICA, då hände det bästa med hela dagen. dom serverade GRATIS JULMAT! Kan det bli bättre? ICA Supermarket Haga är numera min absoluta favoritaffär! Tack ICA! Nu spara jag in på kvällsmaten oxå!

Nu ser jag fram emot en kväll i soffan med Bonde och Greys/efterlyst =) Myspys!


Om det är något du inte gillar -ändra på det! Om du inte kan ändra på det - ändra på din attityd! - Mary Angelou


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja tror att dä ä tur att vi inte bor grannar! ;)

2009-12-02 @ 20:37:25
URL: http://emmamariabjarned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0