Glöggmys!

Nu har jag bakat och städad! Snart kommer Licke, Madde, Elin och Johanna, (sari? Hjalmar?) hit på glöggmys! Ska bli trevligt! Har försökt mig på att göra Cheesecake för första gången. får se hur den smakar. Var iaf otroligt jobbigt att göra det UTAN elvisp! "blanda äggvitorna till ett hårt skum, vispa grädden" jaa men det är ju sånt man göra gör för hand! Starka armar och träningsvärk imorn!

På tal om träningsvärk börjar den från helgen släppa nu! Jag skulle nämligen hjälpa Kaisa på bänken under DJ20 matchen i helgen. det sluta med att jag hade lånat skor och klubba och stod med på laguppställningen. Det var tufft kan jag säga. Och Sjöstad var motståndet vilket var tufft!! Jag kämpa som en dåre (nästan ensam om det) och matchen gick inge vidare.. Men jag är grymt sugen på att träna!

I söndags åkte Thessan till Branäs. Hjälpte henne att packa, haha.. "Den här hatar jag och har aldrig använt, men jag kanske kommer vilja ha den i Branäs??" Förmodligen inte, behövde någon som kunde styra upp det hela ;) haha. Nu är hon iaf uppe i Branäs och gottar sig!
Om några veckor beger jag mig också upp och jag kan knappt bärga mig!

Och nu är Cheesecaken i frysen, dammet är borta och ljusen är tända.. Ni kan komma nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0