God jul!

Jul måste väl ändå vara den mest hektiska tiden på året. Julklappar hit och julklappar dit, fixa gran osv osv.. Men nu är julen över och vi behöver inte stressa upp oss för julen nu förrän om ett år igen. Jag tyckte jag var ute i god tid och fixa alla mina julklappar men man glömmer ju alltid någon. O Oscars dinosaurier var svårt att hitta alltså! Men jag blev väldans nöjd med mina julklappar jag köpt och väldans nöjd med de julklapparna jag fick =) Tusen tack!
Julafton tillbringades med nära och kära, Farmor, pappa o co, mamma, anders och fam Nordh/särnholm. Perfekt för min del! Juldagen fortsatte med moster i skogen och sedan hem till systrar, barn och svågrar! Trevligt trevligt. Sedan styrde Kusin anna juldagsfest! Jag ska inte klaga, de senaste dagarna har jag varit grymt nöjd med. Flyttade även till Sandgatan ett tag under jul. Sandra och johan fick ta hand om mig lite. Bäst så =)

Veckan som kommer blir det Branäs! =) Längtar upp till Thessan! Ska bli kul att återuppliva några gamla minnen =) Haha. Blir nog ett bra nyår! Har ju köpt rejäla vinterskor så jag är redo;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0