Göteboorg!

Hemkommen efter en toppenhelg i Göteborg!
Åkte lördagsmorse, Bettan var inte sugen på och åka till göteborg så i sista stund fick vi byta bil och ta saaben istället! funkar för mig! En bakfull Sari hoppa in i bilen och av ångorna förstod jag att det skulle bli jag som skulle köra till Göteborg ;) haha

Resan gick bra och framme i Götet vänta Saris systrar=) Det blev en mysigkväll på Lisaberg, snacka om julstämning på TOPP! LOVELY! Körde 5-kamp, det var underhållande kan jag lova. Hockeystraffar, kasta sill i burk, snöbollskastning, bonka bäver? och bilrace stod på schemat. Blev en jämn kamp men tillslut vann Anna. Men hon är ju äldst så det var därför ;) haha. Jag vann iaf Hockeystraffarna vilket jag är grymt nöjd över. Efter Liseberg blev det stan för lite käk!

Söndagen stod shopping på schemat och mina fötter värkte rejält när vi tillslut packa bilen och vände hemåt!

Tack Anna-Anne-Sari För en TOPPEN helg!

   

Just det, sprang på Henke utanför Liseberg. Har saknat honom <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Men vad skådar mitt öga har du blivit en ordentlig bloggare!? En massa kul o läsa...=)

Texas hälsar att de finns ett fint elljusspår som han gärna visar dig här på Rud!

kram

2009-12-08 @ 19:28:53
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Malin

Men vad skådar mitt öga har du blivit en ordentlig bloggare!? En massa kul o läsa...=)

Texas hälsar att de finns ett fint elljusspår som han gärna visar dig här på Rud!

kram

2009-12-08 @ 19:30:51
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0