mamma...

Mamma ringde precis. Här kommer ett kort utdrag från vår konversation:
M: jag har hittat en perfekt lägenhet till dig, en 1a på 22kvadratmeter, hyra 1800kr.

L: Wow, det låter kanon. Var?

M: Karls-åby.....

L: Mamma, jag vill inte bo i karlskoga...

M: Nehe, jag tänkte om du ångrat dig.. det kanske är tråkigt i Karlstad..

haha sötmamma. hon gör allt för jag ska flytta hem igen! =)

 

ååh, jag tog fram studentmössan och tänkte kolla lite. Man får sig verkligen ett skratt. Här kommer ett urplock av kommentarer....

Nått Snällt.. / Lowe

Lisa, kommer bli en lapplisa! / Lisa är bra på att fisa! / Khan senare på kvällen när hans rim var på topp!

Du har faktiskt snyggast röv.. / Davor! haha, tack davor!

Förlåt för alla sjukdommar / Peter, kanske ska förklaras att det ENDAST var ögoninflammation! Blev en livlig diskussion med familjen på studenten.. haha

Min älskling! / Per

Ge inte upp Per! / Tomas
Betyder det här skiljsmässa?? / Filip

Haha studenten var en underbar tid!

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja du Lisa, jag kommer ihåg vad du skrev i min mössa, lät ungefär såhär: tack för de 200 kronor. Kommer du ihåg varför du fick det ;)



Bara så du vet så är filmen med Cameron Diaz riktigt bra. Du kommer nog gråta en hel del ^^

2010-01-21 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0