Bonjour!

Dàr hemma bòrjar alla planera och resa fòr att fira midsommar pà diverse stàllen. àr det nàn som ska till barcelona òver midsommar kan ni ju hòra av er. jag har nàmligen nàgra lediga dagar framòver:)
Fast fòrst och fràmst ska jag bli frisk. vilket inte gàr sà bra. har sovit nàstan hela dagen idag men màr fortfarnade inte bàttre.. havet ser meer lockande ut àn nànsin men det kan jag ju bara glòmma med den hàr febern:( det àr inge roligt. Ikvàll ska jag iaf vara barnvakt sà det blir lungt. bara Alais att ta hand om:)

Igàr gjorde vi en mysig utflykt till stranden:) var hur varmt och hàrligt som helst. extra varmt med feber kan jag lova.. haha. orkar inte vara mer sjuk nu. Imorn àr jag frisk! Imorn ska àven jasmines 5th birthday firas =) allas hennes vànner kommer ner till stranden dàr vi ska àta tàrta o leka lite. dà kan jag iaf behòva vara frisk!

Saknar alla dàr hemma! Hoppas alla fàr en bra midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0