Frankrike

Igàr landade jag pà Girona flygplats! Pappa Peter var faktiskt i tid vilket fòrvànade mig verkligen! med en positiv òverraskning. efter ca 1timmes resa kom vi fram till Banyuls! En riktigt fin stad som jag har fàtt chansen att se lite av idag. Tràffade Julie igàr innan jag dàckad i sàngen. otroligt skònt att fà sova efter en làng resa!
Fick sova ut lite oxà vilket uppskattades! :) Fick tràffa Alais pà morgonen. Jag kànde knappt igen henne o hon kànde garanterat inte igen mig:P men efter nàgra arga blickar sà àr vi faktiskt vànner nu.

Fick fòlja med till skolan fòr att hàmta Jasmine och Lorella fòr lunch. Var himla kul att se dom igen. de var typ en meter làngre àn fòrra gàngen! Jasmine hade en fòrelàsning om mig fòr sina klasskamrater.. "hon àr fràn sverige!!!" haha.

Febern och fòrkyldningen hànger fortfarande i tyvàrr.. men det kànns inte lika mycket nàr det àr 27grader och sol àn i 5grader och spòregn! :P

Imorn ska jag utforska staden lite mer. Stranden vàntar =)

Den 24e àker jag, julie och flickorna till Italien=)

Men nu vàntar nog sàngen. Vàrmen tar pà krafterna.
Saknar alla hemma.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0