Måndag morgon..

Måndag morgon är alltid lika sega. förstår inte. idag börja jag 8.30 så det var rätt segt att komma upp.. skulle försöka gissa vilken tid bussen gick oxå.. missa väl ett par stycken innan jag äntligen (lite försent) kom på bussen. Men där satt vår lärare för dagen oxå så jag kunde andas ut.

Dagen spenderades med att diskutera två böcker vi (skulle) läst!

Helgen var en bra helg. Mamma och Anders var här på lördagen och borra lite.. så nu har jag ett skrivbord.. Lite för lågt är det men det vågar jag inte säga till anders.. (A) När dom skulle hem bestämde jag mig för att åka hem till karlskoga. Åkte till hallen där damerna och herrarna spelade skoj-matcher mot små-lagen! :P fick återuppta mitt uppdrag som mediaansvarig. För att kompensera att jag tagits bort från laguppställningen på hemsidan har jag nu fått en egen blogg på hemsidan oxå. Det kommer upp en länk när jag kommer igång.. Jag som aldrig varit bra på att blogga ska nu försöka hålla två bloggar i liv. ska göra mitt bästa =) Sedan åt delar av laget på Katrinedalskrogen innan vi vandrade vidare mot Kaisa för lite mys =) Väldigt trevligt! Kvällen slutade i thessans gästrum, som vanligt. Dock efter en sväng till kilstabyn hos sandra och johan! Var trevligt och komma hem o umgås lite! =) Men nu satsar jag på att inte komma hem förren praktiken börjar!

Kvällen ser lovande ut. Ska iväg idag till en familj som vill ha en barnvakt, ska se om vi kommer överrens.. Skulle vara bra med en extra slant i månaden..

Imorn är det ledigt. Ska provcykla till uni då för att se om jag hittar vägen och hur lång tid det tar. Får se om jag överlever! :P

Börjar ladda tills lördag, inflyttningsfest på södra kyrkogatan! Sugrör är fixade! =)

Nu ska jag sova en välförtjänt middag!


Saknar mina barn i italien!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till ikväll! :)

2009-10-05 @ 14:07:52
URL: http://emmamariabjarned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0