Okeej, jag gör ett försök!

Senast gick det ju inte så bra med uppdateringen. jag får skylla på dålig uppkoppling i italien..

I karlstad fungerar internet alldeles för bra för att jag ska kunna skylla på det!
Okej, 100 gången gillt. Emma rösta "ja" o det betyder väl att jag åtminstonde har en läsare =)

Jag har alltså blivit Karlstadbo den här veckan! Känns kanon! Har en liten mysig lägenhet i centrala karlstad, 20kvm är lagomt! Inte så mycket och städa. Man kan säga att det är öppen planlösning. Mellan sovrummet, bibloteket, kontoret, vardagsrummet, köket och hallen är det väldigt öppet. Skönt faktiskt! Slipper man tappa bort varandra! Planerar inflyttningsfest(er) vet inte riktigt hur folk ska få plats! tur att jag inte har så många vänner!

Idag har varit en bra dag! Vaknade imorse av regnet utanför fönstret, kändes mindre bra att gå upp.. men lagomt till morgonkaffet hade molnen försvunnit och solen lös, som vanligt i Karlstad! Kändes bra! Runt tolv kom sandra och jag överraskade henne med mina matlagningskunskaper=) Snacka om att hon var imponerad =) Sedan blev det en tur på stan med lite för mkt shopping. men bara viktiga saker (duschdraperi och värmeljus!)

Blir lugnt ikväll, idol och lyxfällan står på schemat!

Hoppas du är nöjd emma! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka o glädjetårar! I mängder! :)

2009-10-01 @ 18:30:06
URL: http://emmamariabjarned.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Kusin Vitamin! Ja kommer gärna över på en fika kanske i helgen? är änka för JImmy jobbar =) men skriv ett mail eller släng iväg ett sms...bloggen e låst men du kan få lösenord om du vill =)

kram

2009-10-01 @ 22:15:10
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0