Panik!!

Paniken började krypa sig närmare. jag har bott i karlskoga i två veckor nu! där har jag så många att träffa, så mkt att göra att inget vettigt blir gjort. Har inte ens öppnat skolböckerna.. Har känt hela veckan hur paniken kommit närmare och närmare! Ligger ju efter med ett arbete som jag missa första veckorna! Därför bestämde jag mig att lämna karlskoga och fly till karlstad! Ska verkligen ta mig i kragen och skriva det där jävla arbetet är det tänkt. Jag fick för några veckor sen ett mail från min lärare som skrev att arbetet senast skulle vara inlämnat v.45 Men i mitt svar om tentan står att arbetet ska vara inlämnat senast 5/12. Är en jävla skillnad på v 45 och 5/12. Ungefär 5 veckor!!! Hur ska han ha det egentligen?! Jag är förvirrad! :O

Hoppas iaf jag överlever helgen! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska bara veta hur mkt ja har grubblat över dä där O'et..Tror att dä tom finns nämnt i ett tidigare inlägg från i somras. Men nu ska sanningen fram, 118100 nästa! :)

2009-10-30 @ 19:51:13
URL: http://emmamariabjarned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0