Ta sig i kragen!

Jaa, nu är det verklingen dags att ta sig i kragen och göra något. Man kan inte slöa hela dagen bara för allt nästan är uppackat och man är ledig. Har fortfarande böcker som borde läsas.. Börjar få lite smått panik eftersom mina bäcker från bokus inte kommit än. Dom ska diskuteras om på måndag och jag börjar inse att det kommer bli svårt. Adressändringen är inte nog snabb helt enkelt!
Jag måste packa upp sista kartongen också.. men den har varit det perfekta vardagsrumsbordet.

Måste även ta reda på var soprummet är i detta huset.. haha. börjar bli trångt med sopor här inne! fast jag har ju så stor lägenhet att det knappt märks ;)
Imorn kommer mamma o anders hit för att borra och skruva lite. Dags att sätta upp skrivbordet. Kommer bli bra!

Funderar på vad Karlstad har att erbjuda en fredag som denna.. Hoppas på att Snygga-killen ska plinga på dörren.. ;)

Nu ska jag göra nått nyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0