Äntligen HELG!

Idag kl elva började min helg! Underbart! Det första jag gjorde var att åka hem o sova två timmar! Funkar för mig! Lite smått irriterad på vissa saker, då är det bra att sova på saken!

Idag ska jag iväg och hämta barn på dagis och skola. Ska sitta barnvakt en sväng! Ska bli kul faktiskt. Skönt att göra något.

Till helgen blir det inflyttningsfest, hoppas jag. Får väl se OM någon dyker upp.. vet inte vad som händer! Är besviken på vissa. Men jag ska gläjdas åt mina underbara vänner som faktiskt kommer! Tror det kommer bli en hård lördag! Får hoppas att jag orkar upp till skolan på måndag! Har iaf köpt plastglas och sugrör så det räcker och blir över! =) Nu inväntar jag Party-people!

Dagen började fan riktigt bra! Sen bara sjönk jag. Nu är jag bitter! synd!

Imorn hoppas jag sari kommer och muntrar upp mig.. det kan jag behöva!

over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0