Så mycket bättre!

Har haft en rätt seg lördag där jag försökt plöja mig igenom föreläsningsfilmer, har hunnit med 3/10 på ungefär 4timmar. Så jag kommer nog få en seg söndag oxå kan jag tänka mig.. Kanske blir en seg måndag, tisdag också om jag känner mig själv rätt..

Men lördagen blev så mycket bättre när klockan slog 20,00 och det var dags för det sista avsnittet av Så mycket bättre. Vilket jäkla bra program måste jag säga! Var verkligen skeptiskt då jag såg reklamen, men efter första avsnittet var jag fast! Snacka om att man fått helt ny syn på vissa av artisterna, jag trodde inte jag kunde älska Lasse Berghagen mer än jag redan gjorde, men det gick! ååh, vilken mysgubbe! För att inte tala om underbara Plura! Han skulle gärna få komma hem till mig o laga mat o sjunga! Helt okej! Di Leva har jag aldrig riktigt fått grepp om, han har mest verkat flum och lite annorluna, men oj så fel man kan ha, den människan har verkligen stigit i mina ögon. Lika så med September, håller med artisterna, att jag visste knappt vem hon var och jag visste definitivt inte hur stor hon är. Men nu vet jag! Jaa, det var ett riktigt toppenprogram!

Nu kan man gå in på Aftonbladet.se och rösta på vilka man vill se nästa säsong.
Jag skulle vilja se
Robyn
Håkan Hellström
Tomas Ledin
jaa, vilka vill man se?

Avslutar med den bästa låten enligt mig som gjordes i Så mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0