VFU, 50års fest o allt som hänt!

Har varit hemma två veckor för praktik! Har haft det lika bra som vanligt, eller lite bättre kanske.. Har iaf haft det toppen, så tack Sofia Karlsson för all kunskap du jämt ger mig =) <3
Det är verkligen på praktiken man lär sig allt känns det som, har fått en känsla av att man kan läsa hur mkt som helst på universitetet men det är i klassrummet man verkligen lär sig!

Praktik-veckorna avslutades med en stor 50års fest för (xtra pappa) Alf Särnholm, jag hade tagit på mig avsvaret som toastmaster.... Var nervös i flera dagar innan men ALLT klaffade o får jag säga det själv var jag nog ganska grym ;) Men det är lätt att göra ett bra jobb när man är omgiven av trevliga människor!

Veckan som kommer nu är jag tillbaka i skolan, tillbaka till allt pluggande.. Måste skärpa mig! Alldeles för lätt att göra annat! Men ser iaf emot att träffa mina söta Karlstad-flickor=)

Nu blir det pensionärsjävlar och RAW!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0