Full ös....

jaa, tiden går fort när man har roligt. Har inte blivit mycket uppdaterat här!
Som sagt nyår skulle firas i branäs och tro det eller ej, 10 min innan jag skulle åka bestämde sig bettan för att hoppa igång. Det betydde att jag slapp ta bussen och kunde istället åka bil till underbara branäs =)
Var så härligt att vara uppe igen. Träffa några härliga människor som man inte träffat sen förra gången snön visade sig. Det är klart det var lite vemodigt att inte få jobba själv, saknar verkligen allt som hade med förra vintern att göra. Men nytt liv, nya möjligheter.

Bodde med thessans familj i Björnen 4 vilket alltid är lika mysigt! <3
Nyår var det backen som gällde, lagomt kallt, -7 på toppen och säkert -21 i dalen. Var underbart väder och underbara backar! Perfekt! Kvällen bjöd på UNDERBAR mat a la Eva! Inbakad oxfilé med potatisgratäng. Var mysigt och trevligt sällskap, Alf, Eva, Anton, Thess, Anna, Patrik och Erik. Perfekt! Efter den underbara 3rätters middagen begav sig jag o thess ner till Brant´s, precis som det ska vara! Underbart!
Hände en olycka på vägen hem och thessan putta mig ner för trappan för hon skulle hinna före till soffan vilket resulterade i att mitt ben fortfarande är vääääldigt färgglatt.. Sjysst thessan, bra vän! :O ;)

Igår fyllde min älskade lillebror Oscar 4 år! Grattis bubben, jävlar va tiden går fort! :O

Är tillbaka till Karlstad nu. Hoppas på en riktigt trevlig kväll =)

Puss, kram och värmebölja!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vill ha mer text på Lisa Latjar ;)

2010-01-13 @ 20:49:35
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Saadet

Najs blogg du har!!! :) Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaam!

2010-01-15 @ 16:37:35
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0