Helgen som bara flög förbi....

Det går fort när man har roligt, och den här helgen har jag haft det riktigt roligt =)
Avslutade allt på kursen i fredags, vilket var otroligt skönt! Blev en bra fredag och kvällen bjöd på inflyttningsfest hos Robin, mycket trevligt med många skratt! =)

Lördagförmiddag stod mamma och Anders och knackade på dörren och ville in. De bjöd på semlor och jag på kaffe. Anders satte upp min tv på väggen och så fixa vi lite annat smått och gott.. =)

Tjejparty hos Klara stod på schemat för resten av kvällen, riktigt trevligt! :D bra sällskap och god mat =) Kvällen fortsatte vidare till campus innan den avslutades på nöjes. haha, jag förstår inte att jag överlevde. herregud! "vaknade" på söndagen och visste inte om jag levde eller inte.. USCH! det var hårt. hade en ömmande fotled och ett blått ben, det kan bara vara tecken på en lyckad kväll? =) Dock bestämde jag mig för att lördagen var min sista utekväll som 20åring! Jag ändra mig sedan ganska snabbt när jag kom på att till helgen blir det Branäs! =) Underbart!

Nu ska jag plugga på läroplanen för grundskolan lite.. ååh vad roligt det ska bli! =)


Kommentarer
Postat av: Lena

haha det är hårt att vara ung. för många roliga tillställningar att gå på! ;)

Jag minns det så jag kan berätta det för dig nästa gång vi ses. :) :)

2010-01-25 @ 16:58:26
URL: http://annalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0