Soligt

Ja jävlar va underbart vädret utanför ser ut att vara! Jag är typ dödssjuk så jag vågar mig inte ut :(

Hade iaf inga rena kläder så jag kände att tvättstugan idag var ett måste!
Det är ju kanske iinte världens roligaste grej att tvätta, men på väg tillbaka från tvättstugan hände det grejer!

När jag gick ut från tvättstugan och ut till hissen sprang jag in i tre poliser. Dom gick rund, kolla bastun och såg misstänktsamma ut. Det stod en kille bredvid mig som också väntade på hissen och poliserna frågade oss om det var vi som ringt efter dom. Jag fattade verkligen nada men killen bredvid mig börja prata med poliserna. Han sa att han inte sett något. Hissen börja röra sig och killen sa att de kanske gömt sig i hissen. Gömt sig i hissen? hallå va snackar ni om?!
Hissen kom och det var inga som gömt sig där. Jag och killen klev in i hissen och jag tänkte jag måste fråga va fan dom hade snackat om.
Nej du förstår det bor uteliggare i bastun,
det har gjort det dom tre senaste åren.
Så det är bäst då låser om dig!
Hehe, Tack för tipset! Jag stannar nog inne i lägenheten resten av livet!
va fan ska jag betala 4000kr i månaden om dom får bo där gratis?!

Åter till pluggningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0