VFU, datornbrand, vattenbrist

Det är mycket som händer...

Jag har haft en perfekt vecka på min VFU i Karlskoga. Har trivs väldigt bra och det här känns verkligen rätt! Hur bra som helst! Det var skillnad på att ha åk9 som jag hade nu jämfört med åk7 som jag hade förra omgången. Men självklart saknade jag mina sjuor och var tvungen att smita in till dom några lektioner =)

Det första jag gjorde när jag kom hem till Karlstad efter praktiken var att elda upp min dator. Jag skulle föra över bilder från mitt minneskort till mobilen till dator men det ville inte min dator som i protest började ryka och glöda. Inte bra! Nu är den på lagning hos Anders som gör sitt bästa, men mamma hälsade idag att det ser mörkt ut. En ny dator har jag ju verkligen råd med nu! :S

Imorse när jag vaknade upptäckte jag att det knappt kom något vatten ur kranen.. jag blev lite fundersam och funderade på om man skulle ringa hyresvärden och fråga vad som stod på.. Ringde mamma och skulle fråga henne. Då säger hon: har du inge vatten eller? tydligen är/var vattnet borta i hela karlstad! Perfekt! Jag som varit duktig och boka tvättstugan, det var ju bara att glömma.. Morgonkaffe och dusch kunde jag kanske snabbt räkna bort oxå.. Skoj! Men nu tror jag iaf att vattnet kommit tillbaka..

Pluggandet går sådär. Motivationen är inte på topp!
Ikväll blir det PARTY! Som jag längtat!

Till veckan blir det Branäs och Thess! =) Underbart!

Nu ska jag försöka ta tag i pluggandet!

Vi hörs! Trevlig helg!

Puss och vattenbrist!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNART DRAR VIIIIIIIII!! :) PÖsss Kaapten

2010-03-30 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0