Jag vill dopa mig!

Fan va gött om man kunde göra som skalman o lägga boken under kudden så kunde man allt sen..
Varför finns det inte ett lättre sätt att lära sig allt svårt? hmm, det blir min uppgift som blivande lärare att lära eleverna på ett lätt sätt.. inte med en bok 1000 sidor med obegripliga uttryck, oj glömde säga att den var på ENGELSKA oxå.. Jävla skit, man skulle bli gatumusikant!

Wow, mitt senaste inlägg hade 27 sidvisningar.. men endast 4 unika.. HAHA, vem kolla min blogg SÅÅ många gånger? ;) Skoj det iaf.. trodde det bara var mamma o Mållgan som kolla min blogg.. kanske är mamma som varit inne 27 ggr iofs.. typ.

Nej nu kanske jag ska fortsätta plugga lite? Tentan närmar sig med stormsteg.. :S

O på lördag blir det lagfest, wooop wooop! ;)


Bjur på en sjysst nyårsbild :D

Kommentarer
Postat av: sandra

jag kollar ju också!!!! kan det bli lördag lite snabbare kanske? wooop wooop

2011-01-10 @ 12:10:09
URL: http://sandraekarlsson.blogg.se/
Postat av: Thess

Jag är en beundrare också vännen.... jag läser alltid ;) <3

2011-01-11 @ 11:05:24
Postat av: Emma

Men hörru, välkommen tillbaka! :)

Ps. Karlstad känns "åt fel håll"..

2011-03-06 @ 20:08:26
URL: http://emmamariabjarned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0